Wie is Dyanne?

Hallo!

Graag stel ik mij even voor. Na 3 jaar in een internationale en dienstverlenende omgeving te hebben gewerkt en vijf jaar in de werving en selectie heb ik mij verder ontwikkeld tot Recruitment Specialist. Sinds 2006 werk ik volgens het ‘Recruitment is Marketing’ model. Toen voldeed het plaatsen van een vacature alleen op een jobsite al niet meer. Je moest je inleven in de kandidaat en weten ‘hoe’ en ‘waar’ je deze kon bereiken. Nu is dat niet anders en in de toekomst ook niet. Inmiddels heb ik heb voor verschillende bedrijven binnen verschillende branches gewerkt. Denk aan ING, Rabobank, Fortis, SNS, Isa trainingen, E-Office, ArboNed (nu 365), Centric, Funda, Shell, IPsoft. Van groot tot klein, iedereen wil goed personeel. Enkele voorbeelden van vacatures die ik vervuld heb zijn Accountmanagers, Management Assistenten, Hypotheek Adviseurs (P en MKB), Trainers, Operators, Applicatie Beheerders.

In de werving onderscheid ik mij vooral door mijn mensgerichte instelling. Ik werk en werf altijd vanuit de kandidaat. Wat zijn hun pull factoren? Wat motiveert hen om juist bij deze werkgever die functie te bekleden? Wat willen zij in de toekomst? Als werkgever wil je graag dat mensen gemotiveerd zijn, voor de werkzoekende is motivatie net zo belangrijk. Werkzoekenden en sollicitanten help ik daarom ook. Een werkzoekende kan mij contacten voor sollicitatie advies en begeleiding. Een sollicitant gaat naar huis met een goed gevoel over de werkgever en met advies voor de toekomst.

Werk je met mij, dan werk je met iemand die:

  • zich goed kan inleven. Door het werken met verschillende opdrachtgevers uit verschillende branches heb ik goed inlevingsvermogen ontwikkeld. Ik inventariseer de behoeften en wensen speel hier pro actief op in.
  • pro actief werft en ervaring heeft met projectmatig werken.
  • het proces bewaakt en bijstuurt waar nodig
  • partner in werving is, eerlijk en transparant.
  • werkt volgens het ‘Recruitment is Marketing’ principe.
  • ruime ervaring heeft met social media en andere recruitment kanalen.
  • kwaliteit in een hoog vaandel heeft staan, zowel naar binnen als naar buiten. Denk aan sourcing, screening en interviewing kandidaten, proces bewaking en structuur bij instroom cv’s, begeleiding gesprekken etc..
  • tekstueel sterk is (Employer Branding).
  • niet alleen werkt. Ik beschik over een groot netwerk binnen en buiten de recruitment branche en ik ben aangesloten bij verschillende netwerken. Zodoende ben ik op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en beschik ik over een netwerk van mensen die mij kunnen bijstaan indien nodig.

Geinteresseerd?

deel deze informatie via jouw sociale netwerk

Copyright © 2024 Recruitment Integrated | Design & Development door Lama Lama