• Gevonden:

    Arbeidsmarkt

    communicatie die werkt!

Arbeidsmarkt communicatie

Een vacature op een jobsite plaatsen en dan afwachten wie er reageert, dat werkt al lang niet meer. Net zoals organisaties hun producten en diensten marktgericht verkopen aan een specifieke doelgroep, zo gaat dat ook bij het succesvol vervullen van vacatures.

Organisaties die werken aan hun Employer Branding, werken aan hun werkgevers imago en verkopen hun organisatie en vacatures aan hun huidige en toekomstige werknemers. Zij weten hoe zij zich onderscheiden als werkgever, wat zij kunnen aanbieden en wie hun doelgroep is. De doelgroep is hierin de meest dynamische factor. Als je weet hoeveel mensen graag bij de organisatie werken, wat hun wensen zijn en waar zij zich bevinden dan kun je als organisatie je aanbod en boodschap hierop aanpassen. Ook kun je de organisatie daar profileren waar nodig.

Als werkgever moet je de kandidaten bereiken, triggeren en vervolgens bewegen de stap naar solliciteren te zetten. Zo ga je als organisatie efficiënt met tijd en geld om.

Gebruik hiervoor het “Recruitment is Marketing Model” en de “Recruiter WerkWijzer“.

Twitter

deel deze informatie via jouw sociale netwerk

Copyright © 2019 Recruitment Integrated | Design & Development door Lama Lama